Przygotowanie do pierwszego treningu personalnego. Zobacz, jakie kroki musisz poczynić

Przygotowanie do pierwszego treningu personalnego. Zobacz, jakie kroki musisz poczynić

  • Przygotowanie do pierwszego treningu personalnego. Zobacz, jakie kroki musisz poczynić

Rozpoczęcie współpracy z doświadczonym trenerem personalnym to zawsze krok milowy w Twojej przygodzie z fitnessem lub treningiem siłowym. Największą zaletą takich konsultacji jest możliwość osiągania szybkich efektów w postaci redukcji tkanki tłuszczowej lub zwiększenia masy mięśniowej. Profesjonalizm to cecha, która powinna charakteryzować obie strony – nie tylko trenera. Sprawdź, co zrobić, aby być perfekcyjnie przygotowanym do pierwszego spotkania z osobistym opiekunem.

W pierwszej kolejności zadbaj o własne zdrowie. Wizyta u lekarza to Twój obowiązek!

Jeszcze przed odbyciem konsultacji z trenerem, osoba podejmująca się takiej współpracy powinna udać się do lekarza pierwszego kontaktu w celu wykonania kompleksowych badań. Warto mieć na uwadze, że profesjonalny trening personalny to jednostka bardzo wymagająca. Jeśli nie poinformujesz swojego opiekuna o wcześniej odbytych chorobach, urazach lub groźnych kontuzjach, wytężony wysiłek z pewnością negatywnie odbije się na Twoim zdrowiu, a to ono w tym wypadku jest najważniejsze. Pomyślnie przebyta kontrola w placówce medycznej to jednak nie koniec zdobywania informacji na temat własnego zdrowia i ciała. Niezwykle pomocna będzie również konsultacja z dietetykiem, który dokładnie przeanalizuje Twój organizm. W taki sposób poznasz swoją zawartość tkanki tłuszczowej oraz masy mięśniowej. Profesjonalny raport składu ciała możesz wykonać także na większości siłowni w Polsce. Pamiętaj, że tego typu badanie powinno odbywać się całkowicie na czczo. Zalecane jest tylko picie wody niegazowanej.

Wyżej wymienione czynności już na samym początku ułatwią współpracę z trenerem personalnym. Pełna dokumentacja na temat Twojego zdrowia oszczędzi nie tylko czas, ale pozwoli również na określenie możliwego do zrealizowania celu treningowego. Analiza składu ciała oraz pozytywna opinia lekarza pierwszego kontaktu brane są pod uwagę w przypadku tworzenia planu z dokładnie rozpisanymi ćwiczeniami. Ten, wykonany przeze mnie, charakteryzuje się dopasowaniem pod cel, jaki wspólnie udało nam się ustalić. Nie jestem obojętny także na Twoje doświadczenie z siłownią oraz możliwości fizyczne. Zaproponuję Ci motywujące do działania jednostki treningowe.

Czas to pieniądz. Również dla sportowców. Zarezerwuj go na profesjonalny trening personalny

Nawet współpraca z najbardziej doświadczonym specjalistą i wykonywanie morderczych ćwiczeń nie przyniosą oczekiwanych efektów, jeśli nie będą wykonywanie regularnie. To właśnie cykliczne uczęszczanie na siłownię stanowi swoisty klucz do sukcesu, jakim bez wątpienia jest zrealizowanie wcześniej postawionego celu. Szacuje się, że absolutnym minimum są trzy jednostki treningowe w ciągu jednego tygodnia. Warto pamiętać o niezbędnych przerwach na regenerację. Polecaną metodą jest przeplatanie dni wysiłku fizycznego z tymi, podczas których całkowicie odpoczniesz.

Skontaktuj się ze mną i umów na bezpłatny trening
516 027 394